Khamis, Januari 10

Trak Tunda

Perkhidmatan trak tunda towing dan car carrier services dari Taiping samada sekitar Lebuhraya Utara-Selatan dari tol Taiping Utara, Changkat Jering, Kuala Kangsar, Jelapang, Juru ke mana-mana distinasi seluruh semenanjung Malaysia sehingga ke sempadan Thailand / Danok atau sempadan singapore / Johor. 
Juga sediakan perkhidmatan penghantaran kenderaan rosak / breakdown atau yang terlibat dengan kemalangan. Kontrak atau perkhidmatan penghantaran kenderaan dari pihak insuran, kenderaan milik persendirian / individu atau kenderaan-kenderaan syarikat atau badan-badan korperat. Penghantaran kenderaan keseluruh Malaysia antaranya ke semua negeri di semenanjung Malaysia Perlis Kedah Penang Perak Terengganu Kelantan Pahang Selangor Negeri Sembilan Melaka dan Johor.
Penyertaan dalam Pertubuhan 1Malaysia Tow Truck & Car Carrier 1mttcc atau Ara Assist, dengan rangkaian trak tunda lebih kurang 1,000 unit samada towing atau car carrier di seluruh Perak serta seluruh Malaysia. Zulfa Auto menyediakan perkhidmatan trak tunda samada towing dengan kapasiti muatan 30 Tan dan car carrier dengan kapasiti muatan 5 tan. 
Menyediakan perkhidmatan trak tunda towing & car carrier samada di jalan bandaran, jalanraya persekutuan, Lebuhraya Utara Selatan, Lebuhraya Pesisir Pantai Banting Changkat Jering, lebuhraya Pantai Barat dan di semua Lebuhraya di seluruh Malaysia. Hubungi 019 5525 198 atau 017 413 7998 ~ Zulfa Auto