Khamis, Januari 17

Akses

Akses Online, pelbagai info jualan kenderaan lelong mudah di akses melalui handphone berinternet anda. Apa juga kenderaan yang anda perlukan boleh di beli pada harga lelong. Pelbagai jenama jenis tahun keluaran samada keluaran Malaysia serta kenderaan-kenderaan import atau recond. 
Perodua Proton Bufori Hicom  Jeep Chevrolet Ford  Bentley Jaguar Land Rover Lotus Mini Rolls-Royce Audi BMW Mercedes-Benz Man Opel Porsche Volkswagen Bugatti Citroen Peugeot Renault Alfa Romeo Ferrari  Fiat Lamborghini Maserati Saab Scania Volvo Lexus Daihatsu Hino Opel KIA Ssangyong Tata Chery Geely Chana Honda Isuzu Mazda Mitsubishi Nissan Subaru Suzuki Toyota Naza Yamaha Kawasaki Modenas Harley Davidson Ducati SYM Aprilia Triumph KTM MV Agusta Benelli Keeway Vespa Piaggio Kymco Demak Cagiva antara jenama kenderaan yang dijual secara LELONG dan anda beli direct / terus di lokasi / tempat jualan kenderaan lelong.
Kenderaan seawal 6-7 bulan yang baru dibeli, pemiliknya gagal buat bayaran bulanan 3-4 bulan, di tarik oleh bank seterusnya di jual secara lelong. Kenderaan-kenderaan yang masih dalam bilik pameran, jenama yang popular baru di keluarkan dalam tahun semasa pun ada yang telah di lelong. Sebagaimana umum ketahui, kenderaan yang baru di pasarkan, tempahan dibuat beberapa bulan sebelum ianya di edarkan dalam pasaran. Semasa menempah pembeli andaikan tahap ekonomi atau kewangannya agak stabil atau baik. Namun pelbagai kemungkinan berlaku samada pekerjaannya gagal disahkan seterusnya dibuang dan kenderaan yang baru di beli 1-2 bulan gagal buat bayaran bulanan seterusnya di tarik serta dijual secara lelong. Itu antara pelbagai kemungkinan berlaku diluar jangkaan, satu lagi jika berlaku kematian atau pembeli hadapi pelbagai masalah kewangan hingga gagal buat bayaran ansuran atau hutang / loan bank. Lebih serius pembeli memang tidak layak buat pinjaman sebab sumber pendapatan tidak melayakkannya tetapi ada pihak yang sediakan dokumen-dokumen palsu bagi melayakkan buat pinjaman kenderaan. Setelah lulus pinjaman, kenderaan dapat 2-3 bulan dan gagal bayar ansuran bulanan seterusnya kenderaan di tarik dijual secara lelong. Bukan hanya kenderaan biasa-biasa yang kurang RM 50 ribu malah kenderaan mewah yang bernilai ratusan ribu ringgit pun banyak juga di tarik dan dijual secara lelong.
Kekadang ada yang rasa pelik kenderaan baru kurang setahun atau 1-2 tahun yang dah pun di lelong, Inilah realiti puluhan ratusan ribu unit pelbagai kenderaan yang di tarik oleh bank dan dijual secara lelong. Malah dealer-dealer usedcar / penjual kenderaan terpakai jadi kaya raya dengan beli kenderaan pada harga lelong di tempat lelong, jualkannya semula pada harga pasaran semasa dan buat berkali-kali ganda keuntungan serta yang menanggung derita bebanan hutang para pembeli yang terpaksa bayar 3 kali ganda. 3 Bayaran yang dibuat pembeli antaranya, 1. perbezaan harga beli dan harga jual, 2. tentunya ambil keuntangannya. 3. kadar intrest bank / faedah bank yang perlu di tanggung dalam tempoh pinjaman itu. Sedangkan kini, pembeli individu atau anda juga boleh direct / terus ke tempat lelong, beli kenderaan pada harga lelong sama sebagaimana harga yang di beli oleh dealer usedcars. 
Dengan Akses Online atau Panduan Akses Online lebih mudah anda dapatkan kenderaan pada harga lelong. Jika sebelum ini hanya dealer-dealer usedcar atau penjual-penjual kenderaan terpakai dapat kenderaan di tempat lelong dan jualkannya semula pada harga pasaran semasa. Kini, anda sebagai pembeli individu juga boleh direct / terus masuk ke tempat lelong beli kenderaan hanya pada harga lelong.
Akses Online atau Panduan Akses Online adalah link-link web legal owner atau pemilik yang sah kenderaan yang di lelong serta pihak pengendali tempat jualan kenderaan lelong seluruh Malaysia. Untuk dapatkan Akses Online atau Panduan Akses Online, sms kan nama dan no.k/p serta buat bayaran fees services RM 2 ribu. Daftar dan buat bayaran hanya sekali, berapa unit kenderaan yang anda beli tiada had serta boleh buat pembelian kenderaan di semua lokasi / tempat jualan kenderaan lelong di seluruh Malaysia.
Info mengenai perkhidmatan / services panduan / guide pembelian kenderaan lelong boleh di paparkan di www.lelongline.com dan untuk penjelasan lanjut CALL 0132552000