Rabu, April 22

Pekasam Rusa

Pekasam Rusa antara produk pekasam yang popular keluaran dari Annissa Global, hingga menjadi viral setelah disiarkan secara langsung di tv3. Memang sukar mendapatkan daging rusa hinggakan ada yang langsung tidak pernah makan daging rusa. Namun kini, Annissa Global sediakan pekasam rusa, sedia di hantar kepada anda, buat pesanan melalui whatsapp 0125315488 atau untuk info CALL 0133204100. 
Pekasam rusa di sediakan dalam 2 kauntiti samada 100 gram atau 200 gram bagi setiap pack, disebabkan bekalan daging rusa agak terhad, anda perlu buat pesanan dan penghantaran dibuat setelah bayaran pesanan yang anda buat disahkan. Tiada had jumlah pack yang boleh anda buat pesanan samada hanya satu pack atau mengikut jumlah pack yang anda perlukan. Hanya apabila stok pekasam rusa ada, pesanan di terima dan jika stok tiada pesanan tidak di terima. 
Bagi semua jenis pekasam keluaran annissa yang anda buat pesanan, tempoh penghantaran dilakukan antara 7-21 hari mengikut tempoh masa yang diambil oleh syarikat pengendali pos atau courrier. Tempoh masa mungkin lebih cepat samada hanya ambil masa kurang 24 jam, 1-3 hari dan pihak annissa akan berikan satu tempoh mengikut kesesuaian atau jangkaan. Hanya setelah bayaran disahkan telah anda dibuat, pesanan di uruskan dan penghantaran dilakukan serta tempoh penerimaan pesanan adalah tertakluk pada pengendali pos atau courrier.