Ahad, April 26

Pekasam ikan

Pekasam ikan dari pelbagai jenis samada pekasam ikan air masin. pekasam ikan air tawar  seperti kembung gelama sadin lampam loma talapia puyu sepat dan pelbagai lagi. Juga pekasam daging lembu dan pekasam daging rusa. Pekasam keluaran Annissa Global dari pelbagai jenis ikan dan daging, Pilihan serta citarasa pengguna yang pelbagai namun bagi pekasam ikan kebiasaannya pekasam sepat agak popular dan bagi pekasam daging pula, pekasam daging rusa jadi pilihan utama pengguna. 
Pengeluaran pekasam tertakluk pada bahan mentah iaitu ikan dan daging, terdapat juga bahan mentah tiada atau kurang stok. Bagi menjamin pesanan yang dibuat oleh pelanggan, Annissa Global akan hanya uruskan pesanan setelah pekasam yang di pesan ada dan bayaran telah disahkan telah dibuat oleh pelanggan. Urusan penghantaran pesanan akan diuruskan oleh pihak pos atau syarikat penghantaran barang dan tertakluk tempoh masa pihak penghantaran berkenaan.
Annissa Global sebagai pengeluar dan pasarkan pelbagai pekasam sedia menerima pesanan dan bagi tujuan pengembangan perniagaan, Annissa Global juga pasarkan pekasam melalui pemborong pengedar peruncit atau agen jualan. Untuk jadi agen atau pengedar serta penjual, whatsapp 0125315488 atau CALL 0133204100