Sabtu, Mei 25

Doa munajat

UMRAH & ZIARAH BERMUNAJAT MOHON KEAMPUNAN

..anugerah terindah bila ditakdirkan oleh Allah SWT dapat memimpin tangan ibubapa, suami isteri, anak2 sekeluaga serta sanak saudara, para sahabat bersama2 mohon doa munajat di 2 Kota Suci Makkah AlMukaramah dan MadinahtulAlMunawarah. Menyedari banyaknya dosa2 yang dibuat samada secara sengaja atau yang tidak disedari, dengan 100 ribu gandaan setiap amalan di Baitullah dan semoga dipermudahkan serta setiap doa dimakbulkan Allah SWT, In Syaa Allah.
Mungkin halangan mengenai ko$ yang membatasi hajat namun bagi melaksanakan Ibadah Umrah perlu tahu masa yang sesuai serta kos bersesuaian dengan kemampuan. Pakej bajet serendah RM 5 ribu full board atau mengikut kemampuan kewangan anda dan sesuai untuk bawa bersama2 orang2 yang tersayang. Umrah pakej kasih sayang dengan bimbingan mutawif berpengalaman, hotel/rumah yang dekat dan syarikat pengendali yang sah berdaftar dengan pihak berkuasa/kerajaan, untuk perkongsian pengalaman serta maklumat lanjut hubungi 0132552000 / 0133204100 atau klik kat www.zuhudniaga.com.
Ketahuilah lebih lanjut mengenai pakej Umrah pilihan anda agar selamat perjalanan pergi/balik serta perlaksanaan Ibadah Umrah di permudahkan Allah SWT dan beroleh Ibadah Umrah yang mabrur, In Syaa Allah, A'ameen A'ameen A'ameen